2012年9月14日 星期五

Le creuset collection....

話說之前比人毒左, 中了Le creuset 嘅毒, 買了人生第一隻Le creuset 煲, 仲要因為要買紫色, 所以專登在美國訂返黎. 但購物狂又點會買一樣野咁少呢? 如是者我又墮入了一個苦海....

 
短短一個月不到, 我已COLLECT了咁多, 有D仲要係由日本訂返黎呢...個PAN係我幾年前搬屋時老友送的, 至於果四隻湯BOWL仔, 就係毒我果位朋友送的...好毒呀!

我亞輝都好LIKE Le creuset D盒....


 
大家千其唔好TRY, 後果好嚴重的.
 
 


沒有留言:

張貼留言