2012年9月4日 星期二

Nespresso 新口味 (Limited edition Sep 2012 - Crealto)

話說一早已知9月3號會出新的限量版口味, 但官方網頁3號成個早上都未出. 我的毒朋友終於按耐不住打去HOTLINE問, 果然已有得賣喇. 診大老細不在, 我地決定LUNCH早少少去IFC買!

今次依隻Crealto未試已想買, 因為個capsules靚到爆呀. 咁都有叫sales姐姐比我地試下, good! 雖然得8度, 但好濃呀, 仲有好重堅果味. 不過唔落奶有少少堅果的酸味. 今晚在家用少少奶, 嘩! very good呀, 我諗我買依三條唔捱得好耐, 睇黎要追加多三條了.


沒有留言:

張貼留言